خریدتراپی

از خوبیای دختر بودن اینه که اگر تو فاز حاد افسردگی هم باشی ؛ بری یه خرید جانانه کنی بعدش بیای خونه دونه دونه لباساتو بپوشی جلو آینه باهاشون قر بدی، اثری به مراتب بهتر از هرگونه داروی آنتی دپرسانت داره !
+
شاید باورتون نشه اما امتحانای دانشگام هنوز تموم نشده! اگه بگم در شُرف بریدنم ، دروغ نگفتم !


  • فاطمه ( خط سوم)
منم خرید دوست دارم. چیزهایی که میخوام بخرم و بیام خونه بچینم جلو دستم. البته من بیشتر بهچیزهای الکترونیکی علاقه دارم.
جالبه که دوست دارید چون اکثر پسرا اینجورین که با اولین معازه خریدشون رو میکنن و حوصله گشتن ندارن برخلاف دخترا.
منم وسایل الکترونیکی خیلی دوست دارم اما چون هزینه اش خیلی بیشتر لباس و این حرف هاس، فقط چیزاییو که احتیاج دارم میخرم و پول زیادیو صرف خرید گجت نمیکنم. مگر اینکه وسایل الکترونیکیم خراب و یا قدیمی شن :)
خوب حرفی ندارم!!!!!!!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

"خط سوم"

می نویسم از روزمرگی هام، شادی ها و خنده هام ، درد ها و گریه هام.

آن خطاط سه‌گونه خط نوشتی:
ـ یکی او خواندی، لا غیر.
ـ یکی را هم او خواندی هم غیر.
ـ یکی نه او خواندی، نه غیر او!
آن خط سوم منم
Designed By Erfan Powered by Bayan