بازگشت به بلاگ

دوهفته ای میشه که امتحانمون تموم شده.آخرین امتحان دانشگاهم دقیقا روز قبل از عید فطر بود. این ترم امتحانات بهم فشار زیادی آورد. یک ماه تمام ساعت 4-5 صبح خوابیدم و 7 پاشدم. سنگینی دروس و استرس پاس کردن همه واحدها ( شرط دادن امتحان علوم پایه اینه که یک واحد افتاده هم نباید داشت) و گرمای هوا و ماه رمضون فشار زیادی بهمون وارد کرد. وقتی قیافه مو تو آیینه دیدم باورم نمیشد بس که خسته و پای چشمام گود و سیاه شده بود.

که البته همون روزی که آخرین امتحانمو دادم رفتیم ولایت پدری و از قضا بخاطر تعطیلات عید فطر 13 ساعت تو جاده قزوین رشت گیر کردیم. اما در کل اون دو سه روزی که شمال بودم ؛ ریکاوری خوبی بود واسم.

درحال حاضر دارم نهایت استفاده رو از تعطیلات می کنم چون از اواخر مرداد کلاسای آمادگی آزمون علوم پایه ام شروع میشه و 11 شهریور هم تاریخ امتحانه. عملا یک ماه تعطیلات تابستون دارم. این روزا کلی فیلم میبینم و کتاب می خونم. باشگاه و کلاس زبانمم پابرجاس .

چندتا از عکسای شمال رو میزارم. با گوشی گرفته شده و ادیت نشده بخاطر همین کیفیت زیاد بالایی نداره.










  • فاطمه ( خط سوم)
به نظرم تعطیلات یک روزشم خوبه چه برسه به یک ماه! عکسا عالیه، حالا خوبه ادیت نشده اینقدر خوبه، مخصوصا عکس دو و چهار. از اون عکسایی که من خیلی دوست دارم، اصلا نوستالژیکه.
راستی اگه چند تا فیلم خوب دیدین، معرفی کنید.
بله واقعا تو این هیاهو و روزای پرمشغله و زندگی های سرشار از استرس، یه سفر هرچقدرم کوتاه میتونه ادمو ریکاوری کنه. ممنونم لطف دارید.
ان شااا... درپست بعد معرفی میکنم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

"خط سوم"

می نویسم از روزمرگی هام، شادی ها و خنده هام ، درد ها و گریه هام.

آن خطاط سه‌گونه خط نوشتی:
ـ یکی او خواندی، لا غیر.
ـ یکی را هم او خواندی هم غیر.
ـ یکی نه او خواندی، نه غیر او!
آن خط سوم منم
Designed By Erfan Powered by Bayan