از سری تصمیمات کبری

وجود بعضی آدما تو زندگی فقط " اضافه کاریه". اینجور آدما میان و بسته به نوع ارتباطت باهاشون، بهت ثابت می کنن که اونی که رفتنیه ، هیچ اصراری به موندنش نکن.

اگر رابطه از نوع احساسی باشه، این آدمای اضافی میان و طول و عرض علاقه ات رو چندباری طی می کنن و بی هوا و با بهونه های صد من یه غاز میرن. اگر رابطه غیر عاطفی باشه؛ یا نمکتو میخورن و نمکدون رو میشکونن، یا خلاصه خیلی رفتارای محتمل دیگه ازشون میبینی که عطای موندنشون رو به لقاش میبخشی.

این روزا یاد گرفتم که اصراری به موندنه آدمای اضافی زندگیم نداشته باشم. یاد گرفتم که در "این زمانه ی بی های و هوی لال پرست" ، خوبیه زیادی نکنم به آدما که خوبیه بیش از حد اغلب آدما رو خراب می کنه.

تصمیم گرفتم که قدر آدمای موندنیه زندگیمو بیشتر بدونم و در خروج رو برای اون دسته از آدمای بی ظرفیت و بی ارزش زندگیم باز کنم .

پ.ن: دو هفته قبل امتحان علوم پایه دادم، هفته قبل شمال بودم، فردا هم روز شروع کلاسامه. از این ترم درسا تخصصی میشن و کم کم میفهمم خانوم دکتر بودن یعنی چی:)

پ.ن 2 : یه سری عکس از شمال گرفتم که ان شاا... تو پست بعدی آپ می کنم.

  • فاطمه ( خط سوم)
سلام
4 تا پاراگراف اول عالی بودن
یه جورایی حرف دلم بودن
ممنونم لطف دارید 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

"خط سوم"

می نویسم از روزمرگی هام، شادی ها و خنده هام ، درد ها و گریه هام.

آن خطاط سه‌گونه خط نوشتی:
ـ یکی او خواندی، لا غیر.
ـ یکی را هم او خواندی هم غیر.
ـ یکی نه او خواندی، نه غیر او!
آن خط سوم منم
Designed By Erfan Powered by Bayan