با هیچکسم میل سخن نیست

این روزها به ورژنی از خودم تبدیل شدم که علاقه ای بهش ندارم. شدم آدمی که وقت زیادی رو با گوشی میگذرونه، کارهای عقب مونده اش زیاده اما استرس انجام ندادنشو نگرفته هنوز، کسل ام و حوصله ی هیچ چیز و هیچ کس رو ندارم. دلم میخواد یه رابطه ی خوب رو شروع کنم و عاشق شم، چیزی که تاحالا واسم اتفاق نیوفتاده، اما از طرفی هم کسایی که منو دوست دارن رد می کنم چون به دلم نمیشینن. چی بشه که از یک نفر خوشم بیاد اما واسه رسیدن بهش هم هیچ اقدامی نمی کنم و در نهایت اون فرد هم میره با یکی دیگه . اینکه دیگران بخوان ازت تعریف کنن، غبطه شرایط و ظاهرت رو بخورن و فکر کنن کلی آدم برات ریخته و تو ناز و نعمت زندگی میکنی اما از درون احساس تنهایی عمیق و عدم رضایت از خیلی چیزا داشته باشی، اصلا جالب نیست.

نمی خوام ناشکری کنم، و واقعا هرروز خداروشاکرم اما خیلی چیزان که انقدر تو خودت میریزی که میشه غم باد. و این قضیه که هیچکس هم نیست که بخواد ادمو واقعا بفهمه یا واقعا درک کنه، دردی میشه رو دردا.

این روزا به مرحله ای رسیدم که کاملا پتانسیلشو دارم تمام روز تو تختم باشم و هیچ کاری هم نکنم و حوصله ام هم سر نره.

  • فاطمه ( خط سوم)
به نظرم هر کی درد مخصوص خودش رو داره. بعضیا هستن که فقط درد خودشون رو درد می دونن. مثلا کسی که سرطان داره، شکست عشقی یکی دیگه براش مسخره است و برعکسشم همین طوره. ما شاید حتی یاد نگرفتیم به دردهای هم احترام بگذاریم. منم الان روزای خوبی رو نمی گذرونم. گاهی اوقات حس می کنم هیچ روزنه ی امیدی نیست ولی در کل هیچ وقت امیدم رو از دست نمی دم. آینده غیر قابل پیش بینی ترین چیزِ زندگیه و همین باعث امیدواریه. البته می دونم که امید با این جملات یا حتی با بهترین کتاب ها به آدم تزریق نمیشه. من گاهی اوقات که زندگی برام خیلی تکراری میشه یه کارای عجیب غریبی می کنم. مثلا مسیری که با تاکسی می رفتمو با اتوبوس می رم یا پیاده میرم. یا اصلا مسیرمو به جایی که می خوام برم عوض می کنم، حتی اگه دورتر بشه. کارایی که هیچ وقت دوسشون نداشتمو انجام میدم. نمی دونم چرا ولی بعضی اوقات خوب جواب می ده.
خیلی خیلی ممنون از کامنتت و حرفات
اره روش جالبیه. منم گاهی همینکارو می کنم
البته حس می کنم بهتره سعی کنم ایمان و توکلم رو هم بیشتر کنم تا ارامشمو بدست بیارم. چیزی که چند وقتیه فراموشش کردم...
سلام
عیدتون مبارک :)

راستش قضیه این موندن تو تخت و هیچ کاری نکردن یه جورایی از علایم شروع افسردگیه
ک این روزا خیلیا درگیرشن..
تنها راهش اینه ک بیشتر کارایی ک دوس داریمو انجام بدیم.
نقاشی ، عکاسی یا ورزش یا هر چیز دیگه ای :)
سلام. کلی مرسی از کامنتت :)
اره پیشنهاد خوبیه و خودمم اغلب انجام میدم. اما متاسفانه واسه خیلی از چیزایی که بهش علاقه دارم مثل هنر و موسیقی و غیره وقتشو ندارم که کلاس برم و مجبورم کارای کوچیکتر انجام بدم حتی در حد یه خرید کوچیک مثلا
سلام ... تنبلی خوب نیستا :|
به به اومدید بالاخره :)
سلام 
از نظر من تو دنیا " مطلق " وجود نداره مثلا هیچ کسی خوشبخت مطلق نیست یا هیچ کسی بدبخت مطلق نیست بالاخره تو اون کورسویی که درش هست یه سوراخ سومبه ای هست واسه رسیدن نور 
کسی که تو چاه خوشبخت تر از اوی که تو انفرادیه
حرفات قشنگ و درست بود عزیزم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

"خط سوم"

می نویسم از روزمرگی هام، شادی ها و خنده هام ، درد ها و گریه هام.

آن خطاط سه‌گونه خط نوشتی:
ـ یکی او خواندی، لا غیر.
ـ یکی را هم او خواندی هم غیر.
ـ یکی نه او خواندی، نه غیر او!
آن خط سوم منم
Designed By Erfan Powered by Bayan