از هر دری سخنی

برای اولین بار تو زندگیم امروز بن کتاب گرفتم.درسته که شصت درصدش رو خودمون میپردازیم اما همین چهل درصد باقی مونده رو هم باید شاکر بود چون یه مو از خرس جمهوری اسلامی کندن غنیمته.پارسال که رفتم نمایشگاه دیگه مطمئن بودم که سال بعد نخواهم رفت، خصوصا که امسال مکانش هم دورتر شده. اما بخاطر خرج کردن همین دو تا بن هم که شده میرم حتما( ناگفته نماند که چندتا کتاب رفرنس هم لازم دارم)
.
سم کافه ونک رو تازه زدن. امروز رفتم.فضاش تا حد زیادی همون سبک سام سنتره. قیمت های منو رو هم کمی افزایش دادن. حوصله ی آپلود کردن عکس رو هیچوقت نداشتم واقعا :)
.
آهنگای متال اون گوشیمو بعد یک قرن فرستادم این یکی.دیگه طیف متنوعتری رو میتونم روزانه پلی کنم. دیروز خوندم افرادی که موزیک رو با صدای بلند گوش میدند (مثل خودم) تمایل بیشتری به داشتن س ک س دارن!! با این تحقیقاشون! 
.
خوشحالم که بعضی رفتارا و حرفای دیگران که قبلا جزو دغدغه هام بود، الان به یه طرفمه. دیگه به این نتیجه رسیدم که لزومی نداره واسه هر ننه من غریبی سطح کورتیزول و آدرنالین خونم رو بالا ببرم و با سرکوب سیستم ایمنیم خودمو در معرض انواع و اقسام بیماری ها قرار بدم!

  • فاطمه ( خط سوم)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

"خط سوم"

می نویسم از روزمرگی هام، شادی ها و خنده هام ، درد ها و گریه هام.

آن خطاط سه‌گونه خط نوشتی:
ـ یکی او خواندی، لا غیر.
ـ یکی را هم او خواندی هم غیر.
ـ یکی نه او خواندی، نه غیر او!
آن خط سوم منم
Designed By Erfan Powered by Bayan