شهر آفتاب

نمایشگاه کتاب امسال هم تموم شد.درسته که آدرسش به زیر پونز نقشه تهران منتقل شده بود و با مترو هم در مجموع 4 ساعت رفت و آمدش طول کشید، اما از حق نگذریم به خوبی احداث کرده بودن و امکانات در حد متوسط رو به خوب داشت و از این بابت از آقای شهردار ممنونیم که مکانی رو برای دوست داران و غیر دوستداران کتاب فراهم کرد.

نکته جالب اون خانواده ای هستن که با کالسکه بچه میان نمایشگاه.خب مادر من شما همون یک عدد کتاب رنگ آمیزی و شعر کودک رو از شهرکتاب دم خونتون بخری بهتره به مولا.اون ازدحام که جای پیک نیک نیست. ویا اون دسته از جفت های تازه ریلیشن شیپ زده که اینهمه جا در تهران رو قحط دیدن و تو نمایشگاه دیت میزارن.

تعداد افرادی که کتاب زیاد خریده بودن واقعا کم بود، و یا شاید من ندیدم!!

امسال بار اولم بود که سالن های بین الملل رو سر زدم. بسی لذت بردم و اگر سالهای بعد برم از اونجا بیشتر خرید خواهم کرد.و اینکه دیگه از نمایشگاه رفرنس های دانشگاهیمو نخواهم خرید چون انقلاب هم همونقدر تخفیف میده.

یادمه قدیما که نمایشگاه میرفتیم 50 الی 70 درصد کتابا تخفیف داشت اما الان برای 10 درصد تخفیف اونهمه راه و خستگی زیاد نمی ارزه. امیدوارم مسئولین بجای تحویل دادن یه مشت عدد و رقم که سرانه مطالعه ایرانیان فیلان و بیسار، یه تدبیری برای این قیمت ها بیاندیشند.

عکس هم کتاب هایی هستش که خریدم.



  • فاطمه ( خط سوم)
بار هستی :) هویت :) ناطور :) بادبادک باز چه خرید خوبی :) 
باقیشو متاسفانه چشوم یاری نمیده :))

دختری باگوشواره مروارید، چراغ هارا من خاموش می کنم، سه کتاب،مرغان شاخسار طرب، شروع یک زن،پرنده من، چقدر خوبیم ما،نان سال های جوانی، جنگ میان ما دو نفر کشته می دهد
ممنونم :)
ماشاالله. ای کاش منم می تونستم بیام نمایشگاه. با کلیات سعدی میشه زندگی کرد. هر چند که فهمیدن و حتی خوندنش برای نسل ما سخته.
ممنونم
من که سعدی از شدیدترین فیوریت هامه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

"خط سوم"

می نویسم از روزمرگی هام، شادی ها و خنده هام ، درد ها و گریه هام.

آن خطاط سه‌گونه خط نوشتی:
ـ یکی او خواندی، لا غیر.
ـ یکی را هم او خواندی هم غیر.
ـ یکی نه او خواندی، نه غیر او!
آن خط سوم منم
Designed By Erfan Powered by Bayan