غم نوشت

نمی دونم تاحالا چندتا پست نوشتم از حال بدم. از اینکه غم به سمت من سرازیره. اما الان یکی از همون موقع هاست.... پس مگه اصلا رسالت وبلاگ چیه.یه جایی که بنویسم از دردها و حس هام. نه ازش انتظار جوابی دارم و نه انتظار بهبودی....

این یه هفته خیلی چیزا رو هم تلنبار شدن واسم که رو قلبم سنگینی میکنن. که الان چند شبه هر شب با اشک می خوابم. حالم خوب نیست و احساس تنهایی می کنم. ( چه غریب ماندی ای دل نه غمی نه غمگساری نه به انتظار یاری نه ز یار انتظاری). البته که قضیه عشقی نیست.... قوی تر و منطقی تر از این حرف هام که بزارم "عشق" که به نظرم دغدغه ی زیاد مهمی هم نیست، منو از پا دربیاره.... خسته شدم از همیشه قوی بودن و لبخند زدن. از صبور بودن و هیچی نگفتن. از اینکه تو کل این دنیا یکی نباشه که درکت کنه .خنده بر لب می زنم تا کس نداند راز من..... مشکلات خانوادگی، مشکلم با دوستام، مشکلم با اقای سین، فشار روانی درسی و امتحانی که پیش رومه  و خیلی چیزای دیگه دست به دست هم دادن که منو له کنند. 

دیشب بعد از سه سال و اندی چهار سال، پیج اینستامو دی اکتیو کردم. شاید موقتی باشه شاید واسه همیشه. تنها چیزی که می دونم اینه که اصلا حوصله شو ندارم فعلا....

  • فاطمه ( خط سوم)
چرا آخه؟  :(
اصلا وبلاگ برای همین است. بنویس و خودت را رها کن... 
راسش عادت ندارم از مشکلاتم بگم و حس بدی رو که خودم دارم ، با حرف هام به دیگران هم منتقل کنم...مگر زمان هایی که دیگه رو به انفجار باشم

به امید گذر از مشکلات... 
خیلی ممنون
ان شاا...
تنهایی به این معنی نیست که کسی اطرافت نباشه وقتی که بقیه بیشتر بدونی تنهایی

به نظر من نباید با کسی که نمیشناسیش درد و دل کنی و از خودت نقطه ضعف نشون بدی من خودم شبا با خدا درد و دل میکنم هم آرووم میگیرم و هم نتیجه میگیرم که دنیا ارزش این چیزا رو نداره. گاهی باید لذت سکوت رو تجربه کرد گاهی هم باید بگی   وجود من توی دنیا برای ناراحتی و خستگی نیست تو آفریده شدی تا یه چیزی به دنیا افزایش بدی و سعیتو بکن قبل مرگت یه فایده ای برای دنیا و کشور داشته باشی

قدماتو محکم وردار و به خدا توکل و اعتماد کن
یا علی
واقعا ممنونم از حرفای آرامش بخشت.
دقیقا منم سعی می کنم همین کارارو انجام بدم
این ( خط سوم) به کتاب شمس تبریزی مربوطه یا به البوم بامداد؟
شمس تبریزی
و به علت علاقه و ارادتم به شمس ( وبیش از اون مولانا) این اسمو گذاشتم
اگه به رپ علاقه داری البوم خط سوم رو گوش کن
کی میخونه؟
من کلا زیاد اهنگ گوش میدم.طرفدار رپ فارس به اون شدت نیسم.کارایی هم که گوش میدم بعضی از اهنگای زد بازی، دایان،بهرام، قدیمیای هیچکس و حصین و ایناو.. فقط اون اهنگاشونو که دوست دارم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

"خط سوم"

می نویسم از روزمرگی هام، شادی ها و خنده هام ، درد ها و گریه هام.

آن خطاط سه‌گونه خط نوشتی:
ـ یکی او خواندی، لا غیر.
ـ یکی را هم او خواندی هم غیر.
ـ یکی نه او خواندی، نه غیر او!
آن خط سوم منم
Designed By Erfan Powered by Bayan