این روزها

یادتونه گفته بودم می خوام جایی مشغول به کار شم؟ به علت حقوق بسیار کمش ، عطاشو به لقاش بخشیدم .( هرچند که اصرار کردن و رییسشون بهم گفت که تو بین همه متقاضیا الویت اول منی و فلان و بیسار، اما باز هم برام صرف نداش)
به قول مامانم این یه سال رو بیشتر به درست برسی و از سال بعد گاهی بری داروخانه شیفت بدی خیلی بیشتر در میاری.*

+
هفته پیش چهارشنبه شب واسه اولین بار رفتم تئاتر. تئاتر "می سی سی پی نشسته می میرد"، تالار وحدت. خیلی خوب بود واقعا. عکساشو در پست بعدی میزارم.
+
این هفته رفتم سینما فیلم سیانور رو دیدم. یه عاشقانه آروم تو یک برهه پر فراز و نشیب. پسندیدمش. توصیه می کنم


* یک قانونی هست که دانشجویان داروسازی بعد از اتمام ترم هفت (گذروندن ١٤٠ واحد)، با گرفتن کارت از انجمن داروسازان میتونن پاره وقت تو داروخانه به عنوان قائم مقامِ مسئول فنی شیفت بدن. (هرچند که این قانون رو میخوان بردارن)



  • فاطمه ( خط سوم)
تیاتر میسی سیپی نشسته میمیرد رو خیلی دوس دارم ببینم
عشقم توش بازی میکنه"سجادافشاریان"
موفق باشی در هرلحظه زندگیت
اتفاقا منم بخاطر سجاد افشاریان رفتم :))
مرسی، و همچنین
منم قصد دیدن سیانورو دارم، از همین الان می دونم فیلمیه که دوستش دارم. تئاتر... هی
من که خوشم اومد از فیلمش :)
سجاد افشاریان دوست یکی از همکلاسیامون بود و با پارتی اون رفت خندوانه یه بار :))
الان که دارم اینا رو تایپ میکنم ساعت ۷ عه و ساعت ۸ بلیط سینما رزرو کردیم برای همین فیلم سیانور ... ! 
واسه اولین بار رفتی تئاتر ؟ آخی :))

دیدی فیلمو؟نظرت؟
اره بار اول بود.سینما زیاد میرم ولی تئاتر تاحالا نرفته بودم
یادم نبود بیام نظر بذارم درمورد فیلم :دی 

فیلم جالبی بود. مامان منم که اشکش دم مشکشه و اینا :دی 

تاریخی بود و اینا دیگه ... راستش ارزش نقد نداشت به نظرم ... فقط اینکه جالب بود. و چیزی که اونو جذاب تر کرده بود بازی مهدی هاشمی و دیالوگ هاش بود. این ها رو بخوایم از فیلم بگیریم میمونه یه سری دیالوگ پرت و پلا وار سریع که تهش هم هیچی ازش سر در نمیاری و مجبوری بری تو ویکی پدیا بخونی که آره مثلن حقیقت این بوده و اینا. 

یعنی بابای من با اون همه اطلاعاتش هنگ کرده بود از بس در روایت داستان پیچیدگی و سرعت داشت این فیلم. 

راستی اگر میخوای ادامه بدی تئاتر رفتن رو (که شدیدن توصیه میکنم‌ بهت) باید بدونی که تئاتر خوب تئاتریه که از یه نمایشنامه خارجی باشه . . .( بعنوان کسی که تجربه دارم در این زمینه )
هیچ وقت هم بر اساس بازیگر نرو. تئاتر تشت خون رو رفتیم که بازیگرای معروف زیاد داشت. ولی نمایشنامه ایرانی بود. و فاجعه بود ... 
کلییی مرسی از راهنماییت.
اگه تئاتر خوبی بود ممنون میشم معرفی کنی
تئاتر ما شاید ماهی یکبار بریم ! نمیدونم چی رو پرده میره... سایت تیوال رو سرچ کن .. اونجا میتونی انتخاب کنی ... :)
مرسی کلی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

"خط سوم"

می نویسم از روزمرگی هام، شادی ها و خنده هام ، درد ها و گریه هام.

آن خطاط سه‌گونه خط نوشتی:
ـ یکی او خواندی، لا غیر.
ـ یکی را هم او خواندی هم غیر.
ـ یکی نه او خواندی، نه غیر او!
آن خط سوم منم
Designed By Erfan Powered by Bayan