بامن صنما ، دل یک دله کن

آدم ها وقتی کسی رو دوست دارند به مرور شبیه اش می شن. اون آدمی که لای یه کتاب شعر رو باز نکرده بود و با شعر و ادبیات بیگانه بود و آهنگای مورد علاقه اش هم جنفگیات هیپ هاپ چیپ داخلی بود ، الان که دیگه رفته یه آدم دیگه شده ؛ اهل شعر و هنر شده و کلاسیک و متال ( سبک های مورد علاقه ی من) گوش میده....

.

پ.ن 1 : آپدیت جدید آی او اس هنگی داره و کم کم داره میره رو مخم. به سرم زده عوض کنم و اس 7 ادج بگیرم. نظرتون؟

پ.ن2 : دو تا امتحان میانترم سخت در پیش رو دارم. به حدی سخت که با وجود دو تا مشکل جسمی شدید ( یکی از دندونام ری اندو لازم داره و لوزه هام هم شدیدا ملتهب شده ) ، دکتر رو موکول کردم به بعد از امتحان. ( قطر جزوه ی فارما با آدم کاری میکنه که درداش یادش بره :)  ). در حال حاضر از صددرصد فضای مغزم ،  90 درصدش درس، 9 درصد فعالیت های روزمره و 1 درصد هم باشگاهه.

  • فاطمه ( خط سوم)
عنوان شجریانی :))
من طرفدار هیپ هاپم :) در عین حال عاشق سنتی تلفیقی ام و راک 
هییییییییییییییییییچ وقت ایفون رو باسامسونگ عوض نکن :/ ایفون رو نیگه دار 

منم هیپ هاپ دوس دارم
اما بعضی از هیپ هاپای داخلی به نظم چرتن
من کلا آهنگ زیاد گوش میدم از هر سبکی. اما مورد علاقه هام همونایییه که گفتم یا پروفایل نوشتم
ایفون که جدیدا خلاقیتی نمیده. اس 7 واقعا چیزی کم نداره اونجور که من کار کردم باهاش. ملاک اول من تو گوشی سخت افزاره که ای او اس با این اپدیت داغونش ناامیدم کرده و اعصاب نذاشته برام این هنگی هاش.
به نظرم بلک بری مناسبه و البته محدودیت های فراوانی داره ولی ارزشش رو داره. البته الان در کنار سیستم عامل خودش آندروید هم قرار داده.
موسیقی کلاسیک بی نظیره و new age  بی نظیر تر. به خصوص برای زمان امتحان که آدم رو آروم می کنه.
 من عادت ندارم موقع درس خوندن موزیک گوش کنم :))
کلی ممنون بابت پیشنهاد
راسش مهمترین چیز واسه من سخت افزار و رابطه ی کاربریه. چون از گوشی زیاد استفاده میکنم و فایل های مختلفی رو باز میکنم و دیتا زیاد به لب تاب ترنسفر میکنم، باید سیستم عاملش پشتیبانی کنه و کاربریه راحتی داشته باشه برام. 
بلک بری خیلی خوبه اما با توجه به نیاز من و کشوری هم که توش زندگی میکنیم، توانتخاب الویت نداره برام.
با توجه به کامنت بالایی
من بلک بری دارم و نخر :/
پدرمو دراورده با محدودیت هاش، کچل شدم 
من شخصا ایفون رو ترجیح میدم
قبل این گوشیم 5اس داشتم و راضی بودم
خر شدم عوضش کردم 
مرسی بابت راهنمایی
بلک بری تو لیست انتخابم نیس کلا به همون دلایل که گفتم
در مورد گوشی از اونجایی که ما ایرانی ها به طور غیر عادی میگیم اون چیزی که ما داریم خوبه اون چیزی که ما بلدیم بهتره به نظرم بهتره نظری ندم :)))
ولی من خوشحال میشم نظرتو بدونم
به نظرم برای گوشی نباید این همه پول داد...میتونید با پولش خیلی کار های بهتری کنید...
هیچ وقت از رابط کاربری سامسونگ خوشم نیومد خیلی شلوغه...
هر چند از گوشی آیفون به علت سیاست انحصاری اپل خوشم نمیاد ولی به نظرم به همین گوشیتون وفادار باشید تا آپدیت بعدی درست بشه مشکلاتش...
کلییی ممنونم :)
احتمالا همین کاررو هم انجام بدم و تا اپدیت بعدیش منتظر بمونم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

"خط سوم"

می نویسم از روزمرگی هام، شادی ها و خنده هام ، درد ها و گریه هام.

آن خطاط سه‌گونه خط نوشتی:
ـ یکی او خواندی، لا غیر.
ـ یکی را هم او خواندی هم غیر.
ـ یکی نه او خواندی، نه غیر او!
آن خط سوم منم
Designed By Erfan Powered by Bayan