دو کلمه حرف با خدا

خداجونم ؛ نمیدونم این چه حکمتیه که هررر ترم دقیقااا موقع امتحانات پایان ترم و فرجه هاش، یکی میرسه که یا عاشقم میشه یا عاشقم بوده و دقیقا میزاره تو این موقع ابراز کنه یا پیشنهاد میده یا هرچیز دیگه. اخه خدایا ، من اینهمه مدت در طول ترم دارم به زندگیه سینگل اَند هپی بودنم ادامه میدم و هیچ مگس نری هم نمیاد ، اما دم امتحانات ترم ؛ فشار درس به هورمون های ملت فشار میاره و یاد عاشقی میوفتن وصبح و شب پیام میدن و وقت آدمو میگیرن.
خدا جان ، من تو یک ماهه بازه امتحانات اعصاب خودمم ندارم چه برسه یک آدم دیگه. خلاصه که ازت خواهشمندم تو تقویم زمانبندی عشق و عاشقی ها واسه این بنده حقیرت تجدید نظر کن . با تشکر
پ.ن : اپ اینستا و تلگراممو پاک کردم از رو گوشیم و با لب تاب میخوام آن شم این مدت. بس که این مدت از شب تا صبح هرکی وقت مارو گرفته .
پ.ن ٢ : کامنتای قبلیمو به زودی تایید میکنم.

  • فاطمه ( خط سوم)
به سینگل بودن ادامه بده !!!
چشم !!
وای خدا :))))
فاطمه از دست تو :)))
والاا  با ابن نوناشون
:))))))
واسه من که خیلی وقته این چیزها تعطیله. 
ماهی رو هر وقت از آب بگیرید تازه است !! :))
پی نوشت یک خیلی کار درستیه. برای دعاتم فقط می تونم آمین بگم. امان از ما پسرا. به خصوص بعضیامون که خیلی بی جنبه ایم.
خودمم واقعا احساس راحتی دارم هرچند که اوایلش یکم سخته ترک کامل فضای مجازی.
دور از جون شما :))
فکر کنم به زودی هم از اینجا برایتان کامنت بگذارند که : قلمتان ما را شیفته خود کرده میتونم یه قرار نامزدی باتون بذارم ؟؟ :)))

خب خانم یکم اخم کنید و وجهه بگیرید تا پسر ها کمتر عاشقتان شوند! 
اتفاقا اخم میکنمو وجهه میگیرم به قول شما :))) 😂😂
ولی فکر کنم به خاطر همین سنگین بودن خوششون میاد !!
خوبه که یکی عاشق ادم شه
والا ما که ندیدیم :دی شما اگه دیدی بگو خوبه یا نه
اینکه یکی عاشق ادم شه آره خوبه اما اینکه ما نتونیم دوسش داشته باشیم خوب نیس
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

"خط سوم"

می نویسم از روزمرگی هام، شادی ها و خنده هام ، درد ها و گریه هام.

آن خطاط سه‌گونه خط نوشتی:
ـ یکی او خواندی، لا غیر.
ـ یکی را هم او خواندی هم غیر.
ـ یکی نه او خواندی، نه غیر او!
آن خط سوم منم
Designed By Erfan Powered by Bayan